İstanbul-İzmir Otoyolu'nun yarısı tamamlandı
İstanbul ile İzmir arası ulaşımı 3,5 saate indirecek olan 433 kilometre uzunluğundaki Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu çalışmaları devam ediyor. Projede yaklaşık 8 bin personelin görev alıyor ve bin 568 iş makinesinin kullanılıyor. Çalışmaların yüzde 52'si tamamlandı.Şu ana kadar projeye 11,2 milyar lira harcandı.
KAYNAK: Dünya
Mail adresinizi bizimle paylaşarak haftalık e-bülten dergimize üye olabilirsiniz.